Here we go!

Så jag ska försöka igen nu. Bara inse att jag måste bestämma mig. Det är alltid svårt innan man kommit in i det. Och nu kan jag komma på tusen orsaker till att inte ta tag i det när det egentligen finns dubbelt så många anledningar till att faktiskt just ta tag i det. Blä! Jag skulle vilja krypa ihop som en liten boll och gråta en skvätt. Men nää nu får jag fan skärpa till mig och sluta gnälla! Jag vet ju att jag kan, och jag har det i mig, gäller bara att gräva fram det där jävlaranamat igen. Inte minst nu när Micke ska gå in för att träna inför vätternrundan nästa år. Jamen heja mig då! Trettio minuter intervall here we go!

image

  1. Heja heja heja heja dej 🙂
    Du är jätteduktig å snart har du kommit in i det å då går det som en dans 🙂
    Du måste ju hänga på Micke, peppa honom å visa att även du kan 😉
    Jag gör vågen för din skull 😀

  2. Härligt..
    Jag ska oxå börja träningen efter denna bebis är ute..
    Ja nån vecka kanske det lär gå hehe

    Bara 2 dagar kvar nu..ler

    Jag har skickat vänförfrågan på facebook men vet inte om du vill ha mig där..ler..
    Camilla Essen-Möller

    Kul då jag följt dig sen din gamla blogg..

    mvh camilla

  3. Jag håller också på med projekt ”kom-i-form”. Motivationen kan ju vara lite svår att hitta ibland.. Men jag tror det bästa är att alltid utgå ifrån dagsformen och inte gräma sig så mycket över de där dagarna när man ”slarvat” med maten eller träningen. Madde, du följde väl nåt program från ”Biggest losers Olga” förra gången du kom i form? Lycka till!

  4. Hej!

    Jag fick oxå barn för 3 månader sedan och gick upp jätte mycket i vikt, nu har jag ca. 10 kg kvar som ska bort. Men jag har sånt fruktansvärt söt sug hela tiden, hur blir man av med det?

    O sen skulle jag behöva lite peppning för att de ska gå både med träning o kost. Jag helammar o är rädd att mjölken ska sin om man börjar banta.

    Hur gör du?

    Tacksam för svar!

Kommentera inlägget

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

LOADING..